Kvalitní asistenční služba je kritériem při výběru PZP

Trend sjednávání povinného smluvního pojištění vozidel od začátku kalendářního roku postupně klesá. Majitelé si totiž svá auta pojišťují průběžně během celého roku. V roce 2012 bylo v Allianz – České pojišťovně 27,3% PZP smluv, při kterých se kalendářní rok shodoval s technickým. V tomto roce má pouze 21,5% klientů sjednané PZP s výročním dnem 1. ledna. Motoristé, kteří si chtějí změnit povinné smluvní pojištění svého vozidla, mohou aktuální pojistnou smlouvu vypovědět nejpozději 6 týdnů před koncem pojistného období.

Kvalitní asistenční služba
Kvalitní asistenční služba

Co záleží při výběru pojišťovny?

Při výběru pojišťovny poskytující PZP se klienti rozhodují zejména podle výše pojistného, ​​výhod produktu, doporučení známých či dle technické asistence. Jelikož vždy je dobré mít po ruce spolehlivou asistenční službu, která se o vás na cestách postará iv neočekávaných situacích, Allianz – Slovenská pojišťovna od 1. listopadu přinesla na slovenský pojistný trh novinku v oblasti technické asistence.

Nová Lady od Allianz – SP

Od 1. listopadu 2014 Allianz – Slovenská pojišťovna pro majitele vozidel do 3 500 kg nabízí kromě současné asistence Standardu novou asistenci Lady, která poskytuje širší asistenční krytí. Lady Assistance znamená více péče a rychlou pomoc na cestě v situacích, kdy si klienti nevědí rady. Na službu se mohou spolehnout iv případě zabouchnutých nebo ztracených klíčů.

Nadstandardní krytí
Nadstandardní krytí

Nadstandardní krytí, větší pomoc

Produkt Lady Assistance je připraven motoristům pomoci při řešení starostí s vozidlem; od doplnění paliva, přes příjezd silniční služby, opravu vozidla na místě, až po odtažení vozidla či zajištění ubytování v nouzi.
„Nová asistenční služba je rozšířením naší současné, klienty dávno ověřené asistence. Kromě služeb, na které jsou již zvyklí, jim Lady Assistance pomůže vyřešit starosti s výměnou pneumatiky po defektu, nastartováním zamrzlého motoru či zprovoznění vozidla při záměně nebo nedostatku paliva, „říká Andrea Leskovská, ředitelka odboru managementu produktů v Allianz – SP. Hypotéka na montované domy je dobrá volba.

Nechte problémy na jiných

Pracovníci technické podpory umí pomoci i se zamrzlými zámky, baterií nebo brzdami, pomohou zaslat chybějící potřebné náhradní díly po nehodě nebo poruše a stejně i poskytnout komplexní administrativně-informační služby, včetně dopravního servisu a poradenství při autonehodě. Klienti se tak nemusejí strachovat, že v případě poruchy budou muset bezmocní nechat auto odstavené na dálnici a na vlastní náklady zajistit jeho odtažení.